Rozsah použití aplikací rodiny plusSystem
|
Další zajímavé údaje o spolupráci
|
Spolupráce začala v roce 2011 poptávkou řešení mobilních terminálů pro evidenci skladového umístění. Aplikace plusMobile v té době tuto funkcionalitu nenabízela, avšak se nám tento požadavek zamlouval, dohodli jsme se tedy na úpravách systému a následném dodání, v první fázi bylo dodáno 11 mobilních terminálů do skladu. V souvislosti s umisťováním zboží vyvstal požadavek na značení neoznačeného zboží, byla nasazena aplikace plusEtiquette a jakmile bylo veškeré zboží ve skladu označeno čárovými kódy, začaly se terminály používat i na skladovou kontrolu vydaných faktur, aby byla zajištěna kompletnost a bezchybnost expedovaných zásilek. Díky nepostradatelnosti terminálů v provozu byl terminály postupně vybaven každý pracovník skladu a expedice a terminálů je zde v současné době 50.
V průběhu času byl dodán i systém plusArchive, který zajišťuje, že veškeré vystavené doklady v Pohodě jsou nahrávány pomocí FTP na eshop, kde jsou následně k dispozici pro stažení zákazníkem. Používá se zde také plusExternalStore, který zajišťuje automatickou přefakturaci (vystavení faktury vydané v jednom středisku a její import v podobě přijaté faktury do střediska druhého), což velmi ulehčilo práci spojenou s touto agendou.
Společnost SEVEN SPORT s.r.o. je pro nás takový partner, který ví, co potřebuje a díky smysluplným požadavkům uživatelů našich systémů dochází průběžně k postupnému rozšiřování funkcí, které jsou následně k dispozici všem, tím pádem i použitelnost našich řešení stále roste.