ITFutuRe s.r.o., Pardubická 851/7, Hradec Králové, Česká republika +420 604 434 934 info@itfuture.cz ...komplexní řešení pro Pohodu


objednávka - faktura - expedice | automatizace práce se systémem Pohoda

 
Úspěšně a zcela automaticky jste přijali objednávku do systému Pohoda (viz předchozí článek). Nyní je zapotřebí objednávku zpracovat - podívat se jaké položky objednávky máte na svém skladě, které naopak je nutné objednat u dodavatele, vyrobit, zkompletovat nebo přivézt z dalšího skladu firmy.      
       

„Celý proces zpracování objednávky umíme automatizovat a ušetřit tak spoustu lidského času”

Po přijetí objednávky automaticky zkontrolujeme, zda položky přijaté objednávky jsou expedovatelné (ať už z vlastního skladu, nebo externího atp.) a jaký způsob platby zákazník zvolil. Pokud je zapotřebí nějaké zboží objednat, automaticky vystavujeme a zasíláme objednávku k dodavateli (dle preferencí jednotlivě či souhrnně např. za den). V případě, že se jedná o způsob platby předem tak automaticky vystavujeme zálohovou fakturu, kterou opět zcela automaticky odesíláme zákazníkovi na email. Pokud není u objednávky zvolena forma úhrady, u které není třeba čekat na připsání (dobírka, platební kartou online atd..), objednávka čeká na přijetí platby od zákazníka. Ostatní objednávky jsou vyhodnocené jako expedovatelné (vše je skladem, vhodná forma úhrady ...) a předány k dalšímu zpracování.

Ve chvíli, kdy je platba od zákazníka přijata nebo v případě jiného druhu platby, a za předpokladu, že je veškeré zboží skladem (pokud nechceme expedovat částečné dodávky objednávky), zcela automaticky vydáváme příkaz k expedici do skladu.

Více se dočtete v dalším článku: 03 Expedice objednávky přes čárové kódy | automatizace práce se systémem Pohoda

Použitá řešení v této části článku:
plusRouter - automatické zpracování dokladů
plusABC - skladová analýza nejen pro nákupčí
plusSupplier - vydané objednávky efektivně
plusNotify - pokročilá notifikace SMS a emaily